
SAMMENSÆTNING
Bestyrelsen består af en direktion (Formand, Næstformand og Kasserer), og minimum 2 menige medlemmer, hvoraf mindst 1 skal være fra karateklubben (se vedtægter).
Der er suppleanter efter behov. Suppleanter deltager i bestyrelsesmøder og orienteres om beslutninger, men har ikke stemmeret.
Direktionen står for den daglige ledelse og de øvrige bestyrelsesmedlemmer underrettes om mindre beslutninger pr. mail
Der indkaldes til møde ved sæsonstart, efter jul, ved sæsonafslutning og, hvis det ønskes af mindst et bestyrelsesmedlem.
OPGAVEFORDELING
De forskellige opgaver, der skal varetages i foreningen, er opsat i forskellige kategorier og fordelt mellem bestyrelsesmedlemmerne efter ønske.
Formand
|
tovholder og kontaktperson til instruktører, kommunen og pressen, søger lokaler. Administrerer nøgler
|
Næstformand
|
aktivitetsformand, referater, dagsordener laves i samarbejde med direktionen
|
Kasserer
|
økonomi og registrering af medlemmer, søge tilskud til kurser ved kommunen
|
It-chef
|
hjemmesideansvarlig, opsætte/redigere tryksager
|
Redskaber
|
ajourføre redskabs- og musikfortegnelser og sørge for, at ødelagte redskaber bliver repareret eller kasseret
|
Førstehjælp
|
sørge for at falck-kasserne på skolen og i hallen altid er fyldte
|
Generalforsamling
|
planlægning, indkaldelse
|
Opvisning
|
planlægning, programlægning
|
Aktiviteter
|
planlægning, programlægning
|
Samarbejde med andre foreninger og DGI
|
Idé-box
|
Opsamle, vurdere og videreformidle idéer fra medlemmerne
|